follow me shampoo~

Tuesday, July 6, 2010

she got attitude

yer saya tahu untie keje...ada pendapatan tetap, hidup goyang tangan jer. hari hari pegang penyapu dan penyodok.
yer saya tahu saya cuma student...xder gaji, hari2 cuma tau pegang pipet, inoculator dan jugak cuma buat SDS-PAGE, FPLC, culture bacteria, amoeba (ececeh~)

untie mampu beli henset yg ada radio bleh dengar HITZ, SURIA, HOT, ERA dan segala...
saya punye cuma bleh SMS, MMS, 3G, TV, CAMERA, WiFi (eh, sejak bila tukar henset murah ada semua nih? =p)

tapi makcik pernah kenal natam bende kecik yg org bg nama earphone? atau pun nak lg vogue, makcik tala jer headset. makcik senang hati..jiwa saya pun xkacau.

nanti makcik beli hadiahkn saya satu sebijik cmni ek! janji tau.

luahan hati bila makcik cleaner pasang lagu bapak kuat masuk bersih lab aku. taulah makcik ikut perkembangan dunia hiburan, tp agak2 lah. masuk tempat org kasik hormat siket macam saya yg muda cada nie tau hormat makcik. ikut hati saya mau jer lawan radio henset makcik dengan peti suara semula jadi saya ni. haiih makcik...sabar jer lah.

cleaner aku wat keje..pedula apa telinga org

between u & me: len kali pasang lagu up to date yer makcik.

1 comment:

  1. ada kakak cleaner baru ker??... alaa..dia bukan duk lama pun dlm lab tu..kejap jer..sapu2 pastu dia keluarla..lek laa shida..sak kok lu!

    ReplyDelete

sudah.lepas

Related Posts with Thumbnails