follow me shampoo~

Friday, June 25, 2010

mari melaram.

en.ultra-TONG belikan tudung. actually 2 shawls and 2 syria inner. 1st time in life aku bukak youtube.com untuk tgk cara2 menggayakan tudung berbelit2 sakan ni. agak pening tgk sbb bukan gaya aku nak membelit2 leher ni. tp sebagai tanda terima-kasih aku gagahi jua. mak aiiii~ponin den!

citarasa en. ultra-TONG sangat pelik. belikan tudung kaler deep pink?my gosh...manelah aku pernah melaram dengan kaler2 pink. kind of not-go-with-pink girl. bermula saat itu, melaram lah cik EXSEN ini.

en.ultra-TONG kate elok pkai tudung camni, kemas, tutup dada, sopan dan muslimah gitu (tabligh =p hihikhik). yerlah...cik EXSEN mmg suke pakai serabai dan pakai tudung main taram jer selagi boleh tutup aurat.

so sape2 yg lepas nie tgk cik EXSEN sila cam elok2...sbb cik EXSEN dah mula melawa sekarang. buek! tp ada ayat yg xleh blah dari en.ultra-TONG 'saya jatuh hati lagi. lagi dan lagi dan lagi...' (bahagian mengayat...masyaAllah!)

between u & me; me: senang jer pakai tudung nie...belit2, siap. asal tutup aurat.

1 comment:

  1. wahhh..suka bila baca entri versi bahagia dari kak shade..hehhe.. <3

    ReplyDelete

sudah.lepas

Related Posts with Thumbnails