follow me shampoo~

Monday, June 28, 2010

poor ENG, bravo GER


semalam teman en.ultra-TONG tgk bola kt warung kita. warung mana lg...warung 24jam warung siang-malam. wah dah beli projector baru SONY. gambar mmg puas hati sepuas hati harga natam tuh.2malam dah tgk bola kt 'big screen' kt syahbandar, tp en.ultra-TONG komplen sakit bontot sbb duk kt lantai tanah. ok2. silakan nak tgk kt mane...saya memfollori je.

GER vs ENG. huahahahhaha~ENG kalah.

separuh masa pertama mcm best gak tgk sbb 2-2 team tuh nmpk bsemangat serang menyerang. GERMAN mendahului dgn 2 goal. then ENG dpt 1 goal. yg kesiannya, sepatutnya dpt lg 1 goal tp pengadil teruskn jer permainan...so xdikira. nampak dah ke'sial'an utk ENG malam tuh...

then separuh masa ke-2 tuh game dah hambar...GERMAN terus menyumbat lg 2 goal...syabas beta!ENG hampeh...dalam hati aku adalah doa siket supaya ENG dapat jaringkn goal, tp 4 orang kt belakang skali dgn si TERRY suka scandal tuh pemalas! nak kejar bola pun malas. 4-1 boleh laa~poor ENG.paling kesian dekat LAMPARD dan ROONEY.

aku xderlah sokong maner2 pun...ntah, aku acknowledge sape yg berusaha. bukan atas pagar. kadang2 masalah aku ialah bila aku tgk penjahat berusaha pun aku terharu gak.haaiih~

tahniah cameraman:
siap tunjuk DAVID beckham  yg sugul.
siap tunjuk kasuk NIKE yg menaja kasut pemain. yer en.ultra-TONG xkan nye beli kasut korang tuh.huhuhu~

between u & me: tersengguk2 aku kt meja siang-malam tuh. sorg2 pakai tudung. org lain kt sekeliling bila nak insaf??

2 comments:

  1. ahaks, nanti beli ubat tahan ngantuk yer.

    ReplyDelete
  2. hahhahah..mujur la kak shade jenis tau gak hal2 bola nih..kalo sy, kne teman hantu bola nih, sy bawak mp3 n buku sekali..xla busan sangat..heheheh

    ReplyDelete

sudah.lepas

Related Posts with Thumbnails