follow me shampoo~

Monday, October 25, 2010

shock but not too much.

satu hari dia cakap A and the next day dia buat benda yang totally contradictive . hurmmm~malas nak layan. dah sokmo2 dah aku jumpe orang mcm ni. so apa yang aku bleh buat ialah...just dengar dan pada masa yg sama aku tahu bukan bleh pegang sangat 'kepercayaan' dia nie. 

search2 blog tetiba dapat info baru yg dia xpernah cakap kat aku. well2, u played your character so outstanding my dear. i wish bila someone dah jadi kejam...aku lebih suka kalau dia terus kejam. like my big sis. i just love the way she is. no talam2 dua muka. salute big sis!!

no matter how far my friend ni pergi...no matter what story my friend is hiding from me...no matter who my friend is about to contact. do as you please. satu aku nak ko belajar...'SERIK'. ok?


we might have millions of friend, but who is being friend to us?

between u & me: when we all grow old....who will be the one you wanted to contact? 

No comments:

Post a Comment

sudah.lepas

Related Posts with Thumbnails