follow me shampoo~

Monday, February 28, 2011

my 365

26 lalu adalah birthday saya....saya tahu, umur sudah bertambah lg. tp bab kata model iklan safi rania 'umur hanyalah angka'...tp saya harap angka itu angka yg berkat. amin

en.ultraTONG datang dari jauh semata2 aweknya yg garang ini. sungguh berusaha. terima kasih...(sebenarnya risau gak kot2 lah lupe..hikhik). selepas isyak, kami mula menapak ke town untuk acara sambutan. walaupun TV3 sudah mengadakn acara besar2 sempena sambutan birthday saya, (karnival JOM HEBOH, di dataran SHAHBANDAR)...tp saya tidak dapat menghadirkn diri kerana masalah kesesakan lalu lintas, insyaALLAH taun depan yer...

driving meredah malam sementara menunggu kul12 untuk membuka hadiah2 yg en.ultraTONG sedia. oh, sungguh tidak sabar. cubaan demi cubaan untuk membukanya lbh awal dipatahkn oleh en.ultraTONG. ces! terpakse gak bersabar...mane tak sabar...katanya hadiah yg dia sediakn cukup untuk 365hari. nah! klu korang mau sabar???

oleh kerana risau en.ultraTONG mengantuk, kami pulang ke area campus lebih awal...(gaya pemanduan en.ultraTONG sgt bahaya ketika mengantuk~ampun pak, xsangup nk duk sebelah) so kami pun sambutlah di restoran rasmi berdating kami sejak dulu kala iaitu.."WARUNG SIANG MALAM,24JAM' aduii...kot pun nak mengenang...tempat ni dia pilih untuk smbut besday i??? apa pun ini lah hadiah yg cukup untuk 365hari untukku.... =)

buku resepi??? cukup 365.
dihadiahkn kerana: dia sedih tgk aku asyik kene salin dari internet bila nk masak..hihihi~mekasih en.ultraTONG.

dan KEK TIRAMITSU-...tajaan secret recipe.   

sebagai hadiah wajib... chocolate! 

mekasih en.ultraTONG...nanti dah abis training, shade bagi hadiah besday wan ek!hehehe~

between u & me: hadiah penting..tp xsepenting kehadiran orang yg meraiknnya.

1 comment:

sudah.lepas

Related Posts with Thumbnails