follow me shampoo~

Thursday, February 17, 2011

saya xmau kawin...kah?

saya xmau kawin. tp bukanlah kerana saya bukan umat nabi....
siapalah saya untuk tidak bersyukur dilahirkn sebagai ISLAM.
tapi saya xmau kawin....
sebab saya takut saya akan jadi selfish, slalu jer nak menang...nnti terhumban saya di neraka sebab menentang suami, sapa nak tolong....saya jugak duk meraung2. nauzubillah~
saya pikir lagi...mungkin saya bleh bertolak ansur...mungkin.
tapi bila pikir, lagi saya xmau kawin...
sebab saya tahu saya seorang yang hati batu, slalu jer ingkar nasihat....
jadi saya xmau suami saya makan hati bila saya terlalu berkeras.
nanti saya end up kt neraka jugak. nauzubillah~ (muka ni lagi...)
saya pikir lagi...mungkin saya bleh bertolak ansur...mungkin.
dah habis pikir, arg...!! saya xmau kawin...
sebab saya sedar saya bukan seorang yg menarik, make up hancur, ayu lg lah mcm langit dgn bumi.....
cmner kalau si dia nak saya berubah?oh itu kerja mustahil...saya adalah saya.
saya masih berpikir...mungkinkah saya bleh bertolak ansur...mungkin.
hati pun dah nekad, saya xmau kawin...
sebab saya tak suka budak2, sakit hati tengok budak2 cengeng.....mama saya lak masuk campur..cakap, bila tua nanti mula lah meroyan bila tgk anak2 orang balik raye. tp saya end up kt umah orang tua...
oh, saya pikir lagi...kes berat dah klu mcm ni, klu ada harta tp sorg2 watpe...ish, kacau!
.
.
then datang seorang lelaki, 
yang bersyukur dgn kelebihan saya dan redha dgn kelemahan saya...
.
saya akan kawin...!!!!!!!!!!!!!! oh bahagia sekejap. sijil kursus kawin dah lepas. xder hal dah. =)
.
tp xder angin xder ribut, dia nak jadi inspektor polis. (damn! aku benci pekerjaan tuh)
.
tetiba lagi kuat rase xnak kawin. hurmmmm~

1 comment:

  1. hahahhahahahhaha..

    buleh ke nak apply tu?kna tmbh berat kot..*ampun tongmen..

    ReplyDelete

sudah.lepas

Related Posts with Thumbnails