follow me shampoo~

Monday, July 11, 2011

hepi birthday my so-called-sahabat.

arini besday sahabat aku. aku pun xtau apa dah jadi ngn hubungn aku ngn dia...sbb
aku call dia xangkat
aku sms dia xbalas.
aku FB pun dia xlayan...
.
aku mmg bukan jenis memahami...
tp aku xtkam belakang org. dgn dia pun aku xtikam2 eh...
aku pikir dia memahami...yerlah ada kejadian yg aku nie jadi atas pagar.
aku nk sokong dia sepenuh hati...
tp pakwe dia pun kawan baik aku gak...
so aku amik sikap bkecuali.
mungkin silap aku gak...sbb aku yg xbuat dia paham kot.
.
ok gini r...
sahabat...aku xtau apa jd dgn ko.
tp aku nk ko tahu yg dulu bukan aku xpeduli perasaan ko...tp sbb aku xbleh ada dekat ngn ko,  bukan aku tak peduli perasaan ko ...tp aku xboleh duduk dgn ko tanpa bercerita ttg apa yg org lain ckp pasal pakwe ko. lagi aku citer lg ko terluka. sbb tu aku jd xberperasaan. buat2 xkisah dgn rase sedih ko. mungkin ko pikir yg aku xlayak nk bsahabat dgn ko sbb tuh...tp slame kite bsahabat pun ko tahu yg aku bukan org yg bleh nasihatkn pompuan yg dicurangi pakwe kn? jawapan aku mudah...PUTUS. tp aku xbgtau ko sbb...aku tahu ko lembut hati...dan ko boleh buat keputusan bijak.

tp tgk lah...what happen to us. ko akan tahu perasaan aku bile ko ada dlm 'kasut' aku.

anyway...hepi birthday.

4 comments:

  1. just smile.. and Pray..
    no offence pls, but that is not the type of a good friend should be..
    In this situation, she should understand you.. that either your friend or her bf is you FRIEND..
    if she is mature enough.. she will always understand you.. that is what we called as FRIEND.. cheers.. let she knows how good you are just act as nothing happen.. greet her like always.. FB-ing, sms..

    A friend in need,
    Is a Good Friend Indeed~!

    ReplyDelete
  2. aku tahu kamu sayang dia sampai mati.
    aku juga. =)

    nahaj

    ReplyDelete
  3. ko terlalu jaga hati pakwe a.k.a friend kot...siapa yg lbih byk bersusah payah dgn ko...friend or your so called sahabat...

    ReplyDelete
  4. Dalin: yup..trying and trying...thanks!

    nahaj: kamu mmg memahami.

    anonymous:kedua2nya ada waktu yg xsama. pakwe a.k.a sahabat sentiasa ada dlm zaman dia-aku. dan so-called sahabat sentiasa juga ada dlm zaman dia -aku.ntah lah...kedua2nya akan bsusah payah untuk aku...dgn cara dorg sndiri.

    ReplyDelete

sudah.lepas

Related Posts with Thumbnails