follow me shampoo~

Tuesday, December 1, 2009

hari gelap penuh peristiwa

dah dapat kabel internet. baik punye! ok. baru lah bsemangat nak bekerja. ecewah~FB jer memanjang mane ader keje nye!

kejadian ngeri hari ini ialah; hampir mati di lab.

lantai lab keluar mata air! wah...gile. naseb baik tak tergelincir. air-con? check! fan? check! paip? check! what could be wrong?? xper...lap lantai dulu. siasat kemudian.

tengah syok teropong checking baby2 amoeba zapppppp~terjuntai lampu jatuh kt kepala aku.huuuih seram! technician cakap screw longgar. time tuh lah jugak screw tuh nak longgar hah! sape lah yg duk sumpah aku mati ditimpa lampu nie???!mungkinkah....?huhuhuhu~(itulah mlm2 duk citer hal penunggu lah. penjaga lah. org minyak lah. tahyul2!)

dah abis 2 babak..NO!NO! xabis di situ ker kecelakaan...datang lagi kebocoran gas. this is too good to be true!!!! dah aku sorg jer yg ada dlm lab. tetiba rase dizzy gitu. ok. khayalan jer tu...positive2! yerlah...klu stay 5minit lagi sah2 kawan2 akan makan free selama 4o hari kt umah aku. al-fatihah jer lah.

alhamdulillah selamat bayangkn cmner keadaan aku, lantai basah dan kepala terpacak lampu??! nauzubillah tambah plak keracunan gas.hhhhuuuh~ klu tak...viva kt kubur jer lah esok. (mujur smlm dah solat taubat...moga2 mati masuk syurga.ameeeeeen~)


between u & me: 3 kejadian dlm 1 hari? petanda? pintu taubat...jgn tertutup lg!

2 comments:

  1. pintu taubat sentiasa terbuka... saya juga sudah lama tidak solat berjemaah di rumah ALLAH, ditempat azan dilaungkan.. sedih2.. petanda iman lemah, amal soleh berkurang, banyak buat maksiat... arghhh... perlu buat perubahan secara bersepadu... mari kita sama2 menunju kejayaan. insyaALLAH

    ReplyDelete
  2. huhuhu~xder sapa larang g masjid. pergi jer lah klu sempat!perubahan? mari kita..!!!!

    ReplyDelete

sudah.lepas

Related Posts with Thumbnails