follow me shampoo~

Thursday, December 17, 2009

improvement bebeh~

aku dah improve somthing dlm diri bagi tahun ini. 2009. iaitu...COOKING! dah banyak menu dah cuba. al-maklumlah bukan suke sgt masak memasak nie, cuma tgh BUDGET. so...terpaksa lah. safe gak duit makan wei! serius. boleh masak mcm2 tapi dgn harga yg lebih murah. itu pun klu pandai masak bnyk menu lah kn!

starting mmg payah lah kan. lepas masak jer mesti kene tido. kumpul ENERGY. aduh. sepanjang aku masak untuk kemaslahatan poket nih...cabaran nya sama jer macam aku running lab. gile. penat dan critical. silap sket...laen dah rase.hurrmmm~

tp moralnya: aku dah boleh survive klu ditinggalkn seorg diri kt umah. huhuhu~alhamdulillah.

between u & me: saya sayang peti ais umah saya!!!

No comments:

Post a Comment

sudah.lepas

Related Posts with Thumbnails